lunes, 28 de diciembre de 2009

Fixar límites

Cando se di que os nenos necesitan pautas, límites, normas, regras, hábitos, non se di co ánimo de anulalos, senón todo o contrario, grazas a este modelo educativo, o neno de hoxe poderá ser un adulto autenticamente libre.
MacKenzie, fala dos pais con límites firmes e pais con límites laxos.

PAIS CON LÍMITES FIRMES
*As caracteríaticas dos pais :
  • Indicacións claras, directas, cara a condutas concretas
  • Palabras apoiadas con accións
  • Esixencia de obediencia
  • Dar suficiente información para tomar decisións aceptables e cooperar
  • Proporcionar responsabilidade

*Posibles resultados:

  • Cooperación
  • Diminución do incumprimento de límites
  • Comprensión das normas e expectativas
  • Respecto ás palabras dos pais

*Repercusión nos nenos

  • "non" significa "non"
  • Esperan e esíxenme que cumpra as normas
  • As normas habémolas de cumprir todos
  • Responsabilidade ante a miña conduta
  • Os adultos son consecuentes co que establecen

PAIS CON LÍMITES LAXOS

*As características dos pais

  • Indicacións sen claridade. Dobres mensaxes
  • Regras sen apoio nas accións
  • Non esixir obediencia; esta é opcional
  • Falta de información para tomar decisións aceptables
  • Falta de responsabilidade

*Posibles resultados

  • Resistencia
  • Aumento dos intentos de saltarse os límites
  • Desobediencia, loita de poder
  • Ignoran as palabras dos pais

*Repercusión nos nenos

  • "non" significa " si" "quizais"
  • Non esperan que cumpra as normas
  • As normas non son para o min
  • Os adultos son responsables dos meus actos
  • Os adultos non son consecuentes co que establecen

NADA DESCONCERTA MÁIS OS NENOS QUE A AUSENCIA DE NORMAS

martes, 22 de diciembre de 2009

Unha pequena guía para comprar xoguetes en Nadal

Pica nesta imaxe para ver a guía de infantil







Pica nesta imaxe para ver a guía do 1º Ciclo de Primaria




sábado, 19 de diciembre de 2009

Internet

O pasado xoves tivemos a charla sobre Internet pero acudiron poucas nais. Déixovos algúns dos videos que vimos














martes, 15 de diciembre de 2009

Internet: mellor educar

O vindeiro xoves, día 17 ás 16,30 no salón de actos do colexio, haberá unha charla a cargo do Orientador sobre Internet e os mozos e mozas.


A charla centrarase en catro grandes bloques:

1º.-Os mozos é internet
*Diferenzas entre un mozo e un adulto ante internet
*Para que utilizan internet
*Que aprenden en internet

2º.-Vantaxas de internet
*Ferramenta indispensable
*Axuda nos estudios
*Formación on-line
*Posibilidades de comunicación

3º.-Perigros de internet
*Mínimo control sobre os contidos
*Poden ser víctimas
*Ciberbullyng, grooming, troleo
*Risco para a seguridade
*Persoas con malas intencións
*Aillamento
*Inferir noutras actividades
*Risco de adicción

4º.-Como axudalos a disfrutar de Internet dun xeito seguro
*Dispoñer coñecementos básicos
*Medidas de seguridade
*Dialogar e informar aos nenos
*Colocalo nun lugar común
*Navegar con eles
*Entar con finalidade
*Controlar o tempo
*Supervisar os contidos que visita
*Comprobar o historial

jueves, 10 de diciembre de 2009

10 de decembro: día dos dereitos humanos

O día 10 de decembro a Asamblea das Nacións Unidas aprobou e proclamou a Declaración Universal de Dereitos Humanos e pediu a todos os Países Membros que publicasen o texto da Declaración e dispuxesen que fose "distribuído, exposto, lido e comentado nas escolas e outros establecementos de ensino, sen distinción fundada na condición política dos países ou dos territorios".

Na "cova de Don Sapoconcho" hai uns videos moi interesantes onde expican cada un dos 30 dereitos humanos

Pica en Don Sapoconcho para ir a súa cova.

sábado, 5 de diciembre de 2009

Tipos de profesores segundo os alumnos

Visto en "A pie de aula".


Os alumnos teñen moi ben catalogados aos mestres. Os números mostran as dificultais de aprobar según o tipo de mestre
SUPLENTES (9). Adoitan ser novos. Con facerlles un pouco a pelota sobre o moderno que visten e o guay que conectan convosco tédesvos gañado o aprobado en xuño

SEVEROS (2). Caracterízanse por estar de mal humor todo o día e non deixar pasar nin unha

DESPISTADOS (10). Do grupo dos que molan. É doado encontralos un festivo polos corredores do centro e os días de exame adoitan esquecerse as preguntas na casa

ENRROLLADOS (5)Estes son dos peores, nunca sabes de que pau van. Caracterízanse polo seu xeito de achegarse a ti cunha linguaxe "colegón"

MARCIANOS (6). As súas técnicas educativas provocan sorpresa en cada clase. Ensinan debuxo técnico sen usar unha regra ou matemáticas coma se fose unha clase de ioga

SÁDICOS (3). Baixo unha linguaxe amable encóntrase un personaxe desconcertante. Adoita xogar cun clip co que escarva uñas e dentes

DESCONFIADOS (4). O pesadelo do alumno. Cren que todo o mundo ten "chuletas" ou saca os apuntamentos nos exames. Por sorte só son esixentes antes das probas

NOVATOS (7). Dubidan ata da súa sombra. A rodaxe que lles falta convérteos en inseguros permanentes. O mesmo che plantan un exame sorpresa que vos manda saír ao patio media hora antes

INQUIETANTES (8) . Falan pouco. Mostran un gusto peculiar pola roupa negra e teñen a especial manía de dar as clases con lentes e sol


E ti que tipo de mestre eres ou que tipo de mestre ten o teu fillo ou ti?

jueves, 3 de diciembre de 2009

3 de decembro: Día internacional das persoas con discapacidade

Non saberás o que poden facer ata que lles deixes facelo.

Se queres ver como fixeron o vídeo pica no enlace:

http://www.dejanoshacerlo.org/home.php

Se algunha das fotografías, debuxos... que aparecen neste blog están suxeitas a dereitos de autor, póñanse en contacto con nós e serán retirados.